Интервјуа // Интервјуа
                    
                    
                
                
                ЖЕНИ НА ВИСОКИ ПОЗИЦИИ: За промени треба упорност, волја и закони!
 
                     Нина: Во последниве неколку години голем акцент е ставен на role-modeling како ефективна стратегија за охрабрување и мотивирање преку споделување на приказните на оние кои го изоделе патот и постигнале успех. Претенциозно ми е за себе да кажувам колку сум ги мотивирала останатите жени да започнат свој бизнис, но секогаш се трудам да придонесам на заедницата преку бројните настани на кои ја споделувам мојата приказна и преку менторирањето млади претприемачи.
Женски Магазин: Сметате ли дека постои родова еднаквост во Македонија, кога е во прашање секторот кој вие го покривате? Имаме ли доволно жени на менаџерски позиции во земјава?
Нина: Родовата еднаквост е една од глобалните цели. Жените ја сочинуваат нешто повеќе до пола од вкупната популација во светот, а сепак нивниот придонес во економскиот раст е далеку под потенцијалот. Неискористувањето на високиот потенцијал и способностите на високо квалификуваниот женски кадар претставува загуба на таленти и загуба за економијата во целост. Многу студии покажале дека компаниите кои имаат жени на високите менаџерски позиции имаат подобри финансиски и организациски перформанси наспроти компаниите кои се man-only.
Што се однесува до тоа дали имаме доволно жени на менаџерски позиции повеќе би рекла дека важно е колку имаме/немаме жени на ТОП-менаџмент позиции - прво ниво на менаџмент, колку пратеници жени имаме во владата итн. Дополнително постои гап во заработувачката, на ниво на Европа според податоците од Eurostat (2015) жените биле платени 16.3% помалку по работен час од мажите. Според најновата публикација од Државниот завод за статистика – „Жените и мажите во Македонија, 2017“ во делот Пазар на труд и нето плата според пол, може да забележиме дека само 30% од жените, наспроти 70% од мажите имаат нето плата од над 40.000 ден. што говори за недоволната застапеност на жените на високите менаџерски позиции.
За промени треба упорност, волја и закони!
Нина: Во последниве неколку години голем акцент е ставен на role-modeling како ефективна стратегија за охрабрување и мотивирање преку споделување на приказните на оние кои го изоделе патот и постигнале успех. Претенциозно ми е за себе да кажувам колку сум ги мотивирала останатите жени да започнат свој бизнис, но секогаш се трудам да придонесам на заедницата преку бројните настани на кои ја споделувам мојата приказна и преку менторирањето млади претприемачи.
Женски Магазин: Сметате ли дека постои родова еднаквост во Македонија, кога е во прашање секторот кој вие го покривате? Имаме ли доволно жени на менаџерски позиции во земјава?
Нина: Родовата еднаквост е една од глобалните цели. Жените ја сочинуваат нешто повеќе до пола од вкупната популација во светот, а сепак нивниот придонес во економскиот раст е далеку под потенцијалот. Неискористувањето на високиот потенцијал и способностите на високо квалификуваниот женски кадар претставува загуба на таленти и загуба за економијата во целост. Многу студии покажале дека компаниите кои имаат жени на високите менаџерски позиции имаат подобри финансиски и организациски перформанси наспроти компаниите кои се man-only.
Што се однесува до тоа дали имаме доволно жени на менаџерски позиции повеќе би рекла дека важно е колку имаме/немаме жени на ТОП-менаџмент позиции - прво ниво на менаџмент, колку пратеници жени имаме во владата итн. Дополнително постои гап во заработувачката, на ниво на Европа според податоците од Eurostat (2015) жените биле платени 16.3% помалку по работен час од мажите. Според најновата публикација од Државниот завод за статистика – „Жените и мажите во Македонија, 2017“ во делот Пазар на труд и нето плата според пол, може да забележиме дека само 30% од жените, наспроти 70% од мажите имаат нето плата од над 40.000 ден. што говори за недоволната застапеност на жените на високите менаџерски позиции.
За промени треба упорност, волја и закони!
 Женски Магазин: Како се роди приказната за Групер и како вие се вклопивте во неа?
Нина: Grouper се појави во вистинско време на вистинско место. Во време на економска криза кога сите бараа начини да заштедат, кога во земјава не постоеше еден веб сервис од ваков тип, попустите се покажаа како одличен поттикнувач за многу граѓани да го направат своето прво онлајн купување.
Беше вистински предизвик да се започне бизнис во време кога помалку од 1% од населението купуваше онлајн, кога не постоеше навика за онлајн купување, а понудата од интернет трговците беше многу мала. Верувавме дека ќе ја смениме е-трговијата, настапивме многу ентузијастички и оптимистички со сериозна посветеност кон реализацијата на проектот. Поедноставно е да се искористат можностите, но да се прифати ризикот и пречките да се претворат во предности е вистински претприемачки успех. Направивме револуција во е-трговијата како резултат на напорна работа, знаење, посветеност 24/7, добар тајминг и постојано адаптирање на промените. Денес Grouper е лидер во е-трговијата и се смета за Game Changer на пазарот на е-трговија на што сме многу горди.
Женски Магазин: Која зделка ја сметате за исклучително успешна?
Нина: Секоја зделка од која биле исклучително задоволни компанијата-соработник и крајните корисници, односно со која сме ги надминале очекувањата на двете страни.
Женски Магазин: Како се роди приказната за Групер и како вие се вклопивте во неа?
Нина: Grouper се појави во вистинско време на вистинско место. Во време на економска криза кога сите бараа начини да заштедат, кога во земјава не постоеше еден веб сервис од ваков тип, попустите се покажаа како одличен поттикнувач за многу граѓани да го направат своето прво онлајн купување.
Беше вистински предизвик да се започне бизнис во време кога помалку од 1% од населението купуваше онлајн, кога не постоеше навика за онлајн купување, а понудата од интернет трговците беше многу мала. Верувавме дека ќе ја смениме е-трговијата, настапивме многу ентузијастички и оптимистички со сериозна посветеност кон реализацијата на проектот. Поедноставно е да се искористат можностите, но да се прифати ризикот и пречките да се претворат во предности е вистински претприемачки успех. Направивме револуција во е-трговијата како резултат на напорна работа, знаење, посветеност 24/7, добар тајминг и постојано адаптирање на промените. Денес Grouper е лидер во е-трговијата и се смета за Game Changer на пазарот на е-трговија на што сме многу горди.
Женски Магазин: Која зделка ја сметате за исклучително успешна?
Нина: Секоја зделка од која биле исклучително задоволни компанијата-соработник и крајните корисници, односно со која сме ги надминале очекувањата на двете страни.
 Женски Магазин: Статистиките и истражувањата укажуваат дека жените кои редовно вежбаат, полесно и побрзо стигнуваат до успех во својата кариера. Дали се согласувате? Колку често практикувате вежби? Имате ли време за физичка активност?
Нина: Не сум запознаена со статистиките и истражувањата на оваа тема ама би рекла дека има логика ако зборувам од мое искуство.
Вежбањето го практикувам пред сѐ за себе, а воедно и затоа што ми помага да бидам полна со елан и енергија за работа. Вежбам 3-5 пати неделно и на вежбањето гледам како на активност која психички ме опушта и ми помага да се ослободам од каков било стрес. После вежбање сум полна со енергија за да се вратам на работа.
Моето мото е дека „со добра организација секој има време за се“, останатото се изговори! Успевам да вежбам редовно, со тоа што некогаш тоа го правам наутро пред работа, но најчесто вежбам по работа, без разлика дали е тоа 18,19 или 20 ч. Ако знам дека ќе останам на работа до доцна навечер, се организирам да го почнам денот со физичка активност.
Женски Магазин: Статистиките и истражувањата укажуваат дека жените кои редовно вежбаат, полесно и побрзо стигнуваат до успех во својата кариера. Дали се согласувате? Колку често практикувате вежби? Имате ли време за физичка активност?
Нина: Не сум запознаена со статистиките и истражувањата на оваа тема ама би рекла дека има логика ако зборувам од мое искуство.
Вежбањето го практикувам пред сѐ за себе, а воедно и затоа што ми помага да бидам полна со елан и енергија за работа. Вежбам 3-5 пати неделно и на вежбањето гледам како на активност која психички ме опушта и ми помага да се ослободам од каков било стрес. После вежбање сум полна со енергија за да се вратам на работа.
Моето мото е дека „со добра организација секој има време за се“, останатото се изговори! Успевам да вежбам редовно, со тоа што некогаш тоа го правам наутро пред работа, но најчесто вежбам по работа, без разлика дали е тоа 18,19 или 20 ч. Ако знам дека ќе останам на работа до доцна навечер, се организирам да го почнам денот со физичка активност.
 Женски Магазин: Како вообичаено изгледа еден ваш ден?
Нина: Во кратки црти - екстремно брз и добро организиран.
Женски Магазин: Која вештина е клучна за успех денес?
Нина: Најважната особина во новиот технолошки свет е брзото учење и адаптирање. Живееме во свет на побрзи промени од кога и да било, нови предизвици на секое поле, нови алатки, нови начини за маркетирање и придобивање на купувачите, навиките се менуваат, начините на кој комуницираме се менуваат. Мало „заостанување“
 
Женски Магазин: Како вообичаено изгледа еден ваш ден?
Нина: Во кратки црти - екстремно брз и добро организиран.
Женски Магазин: Која вештина е клучна за успех денес?
Нина: Најважната особина во новиот технолошки свет е брзото учење и адаптирање. Живееме во свет на побрзи промени од кога и да било, нови предизвици на секое поле, нови алатки, нови начини за маркетирање и придобивање на купувачите, навиките се менуваат, начините на кој комуницираме се менуваат. Мало „заостанување“  Нина: Гените, домашното воспитување и едукација и потоа образованието. Неодамна имав прилика да се запознаам со г-динот Benjamin Perks (UNICEF
Нина: Гените, домашното воспитување и едукација и потоа образованието. Неодамна имав прилика да се запознаам со г-динот Benjamin Perks (UNICEF Женски Магазин:  Какви се статистиките, кој повеќе купува онлајн, мажите или жените?
Нина: Кај нас во Grouper соодносот е 60% - 40%, секако во полза на жените •
Женски Магазин: Кои се предизвиците кон кои ќе се насочите во иднина?
Нина: Имам големи предизвици пред мене за 2018 година, но сè уште не би ги споделила • . можеби во некое следно интервју во 2018та.
За Женски Магазин, Вики Чадиковска
Преземање на текстот е можно само со дозвола од редакцијата на Женски Магазин
Женски Магазин:  Какви се статистиките, кој повеќе купува онлајн, мажите или жените?
Нина: Кај нас во Grouper соодносот е 60% - 40%, секако во полза на жените •
Женски Магазин: Кои се предизвиците кон кои ќе се насочите во иднина?
Нина: Имам големи предизвици пред мене за 2018 година, но сè уште не би ги споделила • . можеби во некое следно интервју во 2018та.
За Женски Магазин, Вики Чадиковска
Преземање на текстот е можно само со дозвола од редакцијата на Женски Магазин
                    
                    
                 
                     
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                            