Интервјуа // Интервјуа
                    
                    
                
                
                Интервју Марија Ковачи, менаџер за човечки ресурси: Вработените се најважниот ресурс во една компанија
 
                     Која е улогата на секторот за Човечки Ресурси во компанија како што е Сара Фешн?
Марија Ковачи: Тимот за управувањето на човечките ресурси во Сара Фешн е одговорен за процесот на регрутирање на вработени, кадровски процедури, создавање на бенефиции и компензаторски програми како и креирање на програма за развој и обуки на вработени. Во една бизнис организација како нашата компанија, нашиот тим влијае во развивање на конкурентна предност со градење на уникатен пакет на услуги и производи за своите клиенти. Овој сектор има и советодавна функција за поддршка на нашите лидери во процесот на менаџирање со своите вработени, која исто така е од голема важност.
Вие поседувате сопствен тренинг центар, какви обуки треба да проследат вработените во компанијата?
Марија Ковачи: Вработените се најважниот ресурс во една организација и треба да ја добијат обуката која е неопходна за нив и нивната работа. Ние поседуваме сопствен тренинг центар во кои се реализираат годишните програми на обуки, изведени од обучувач во нашиот сектор. Пред да се направи програма за обука и развој неопходно е правилно да се идентификуваат потребите. Во нашата организација проценката ја правиме заедно со менаџерите и раководителите. Во предвид се земаат потребите кои излегуваат од самата функција на работното место, услугите и производите кои ги нуди компанијата но и индивидуалните потреби за личните вештини и квалификации на вработените.
Која е улогата на секторот за Човечки Ресурси во компанија како што е Сара Фешн?
Марија Ковачи: Тимот за управувањето на човечките ресурси во Сара Фешн е одговорен за процесот на регрутирање на вработени, кадровски процедури, создавање на бенефиции и компензаторски програми како и креирање на програма за развој и обуки на вработени. Во една бизнис организација како нашата компанија, нашиот тим влијае во развивање на конкурентна предност со градење на уникатен пакет на услуги и производи за своите клиенти. Овој сектор има и советодавна функција за поддршка на нашите лидери во процесот на менаџирање со своите вработени, која исто така е од голема важност.
Вие поседувате сопствен тренинг центар, какви обуки треба да проследат вработените во компанијата?
Марија Ковачи: Вработените се најважниот ресурс во една организација и треба да ја добијат обуката која е неопходна за нив и нивната работа. Ние поседуваме сопствен тренинг центар во кои се реализираат годишните програми на обуки, изведени од обучувач во нашиот сектор. Пред да се направи програма за обука и развој неопходно е правилно да се идентификуваат потребите. Во нашата организација проценката ја правиме заедно со менаџерите и раководителите. Во предвид се земаат потребите кои излегуваат од самата функција на работното место, услугите и производите кои ги нуди компанијата но и индивидуалните потреби за личните вештини и квалификации на вработените.
 Колку е важно менаџерите да посетуваат обуки?
Марија Ковачи: Најчесто се практикуваат обуките за продажни и меки вештини на продажниот персонал и на раководителите на продажните места, иако тоа не е се. Лидерите на таа работна позиција доаѓаат со одредени стручни подготовки и изградено искуство на поминати обуки. Тоа не значи дека тука завршува нивниот процес на надградување, но сепак тоа се обуки со специјализирани програми за да ги задоволат менаџерските потреби. Добрите лидери се често примери, модели на идентификација за своите вработени. Од тука, примарно секоја промена почнува и завршува со нив.
Вие подготвивте Happy hour во декември месец но ја подготвувате и бенефицираната програма за вработените. Што тоа значи?
Марија Ковачи: Happy hour како што кажавте се одржува секој понеделник, како дел од декемвриската програма која вклучува лотарија, изненадувања, услуги и производи од соработници како што се B-Watch, Cineplexx, Lush, Astera, Anabe
Колку е важно менаџерите да посетуваат обуки?
Марија Ковачи: Најчесто се практикуваат обуките за продажни и меки вештини на продажниот персонал и на раководителите на продажните места, иако тоа не е се. Лидерите на таа работна позиција доаѓаат со одредени стручни подготовки и изградено искуство на поминати обуки. Тоа не значи дека тука завршува нивниот процес на надградување, но сепак тоа се обуки со специјализирани програми за да ги задоволат менаџерските потреби. Добрите лидери се често примери, модели на идентификација за своите вработени. Од тука, примарно секоја промена почнува и завршува со нив.
Вие подготвивте Happy hour во декември месец но ја подготвувате и бенефицираната програма за вработените. Што тоа значи?
Марија Ковачи: Happy hour како што кажавте се одржува секој понеделник, како дел од декемвриската програма која вклучува лотарија, изненадувања, услуги и производи од соработници како што се B-Watch, Cineplexx, Lush, Astera, Anabe 
                     
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                            