Не постои жена која пред 20 години не ја носеше оваа чанта! Таа сега се враќа на голема врата, и повторно е хит! ФОТО
Чантата е дизајнирана од Фиби Фило во 2004 година, а првите осум илјади парчиња беа распродадени пред да пристигнат во продавниците.
Иконската чанта Падингтон на брендот Chloé е повторно хит! Парчето што ги означи почетоците на модата во 2000-тите се врати во освежено издание и веќе ги преплави социјалните медиуми, потврдувајќи дека ретро шикот е повторно во мода.

Тоа беше чантата за која сите зборуваа. Се сеќавате на 2005 година? Тесни фармерки, шалови со череп од Меквин и „ит“ девојки како Кејт Мос, Хилари Даф и Хали Бери кои носеа Chloé Падингтон со препознатливиот златен катанец насекаде. Веднаш стана симбол на луксуз и статус - а сега се враќа со стил.

Чантата е дизајнирана од Фиби Фило во 2004 година, а првите осум илјади парчиња веќе беа распродадени пред да пристигнат во продавниците. За само 36 часа, Net-a-Porter продаде 376 чанти, со листи на чекање подолги од оние за најбараните чевли денес.
Дваесет години подоцна, новата креативна директорка на куќата Chloé, Чемена Камали, одлучи да ја оживее легендата. На Неделата на модата во Париз, таа покажа модернизирана верзија на Падингтон за есен/зима 2025 - полесна, попрактична, но сепак со тој препознатлив бохо шарм.

Новата верзија доаѓа во освежени нијанси, со поедноставно затворање и метални детали кои ја зачувуваат ДНК-та на оригиналот. Цената? Околу 2.300 евра во Европа. За споредба, оригиналниот модел од 2005 година чинеше околу 1.400 долари - што покажува дека статусот на оваа чанта само расте.
Интересно е што интересот за винтиџ модели одеднаш се врати. Платформата Depop забележа пораст на пребарувањата за винтиџ чанти Падингтон за дури 137 проценти од јуни, а други страници за препродажба исто така известуваат за огромна побарувачка за оваа модна реликвија од нули.

Падингтон е симбол на времето кога чантите имаа карактер - изработени од мека кожа, со форма на патна торба и брава што стана нејзин заштитен знак. Не носеше впечатливи логоа, но сите ја препознаваа. Токму затоа е толку посебна денес: доволно ретро за да предизвика носталгија и доволно модерна за совршено да се вклопи во денешниот стил.

Фото: инстаграм принтскрин