Фрида Кало беше инфлуенсерка пред инфлуенсерите: Еве како една пркосна Мексиканка создаде ЛИЧЕН БРЕНД без алгоритми и социјални мрежи

Вистинската икона Фрида Кало е родена на 6 јули 1907 година. Но, дури и по 117 години, таа не е само име во историјата на уметноста; таа е жив бренд. И долго пред инфлуенсерите и хаштаговите, таа го совлада самопрезентирањето, идентитетот и видливоста на начин што точно одговара на начинот на кој ја доживуваме културата на славните личности денес.
Фрида Кало не се разбуди и само сликаше - таа го изгради својот јавен имиџ до секој детаљ; од фустани од Техуана до смели веѓи. Нејзините корсети, рачно везени здолништа и цвеќиња во косата ќе останат вечна инспирација за стил. Носеше традиционална мексиканска облека, накит и ја плетеше косата со панделки и цвеќиња - не само за изглед, туку како изјава за културна гордост, политички пркос и лично раскажување приказни. Во ерата пред селфињата или самобрендирањето, таа го претвори својот гардеробер во визуелен наратив: нејзината облека стана културен проглас. Нејзините веѓи и мустаќи? Ова не беа грешки - тие беа изјави за радикална автентичност.
Нејзините бројни автопортрети – изрази на лицето и погледи полни со тага – не беа само самоизразување, секој со свое врамување, стил и натпис, како трогателна објава, а нејзините платна емитуваат ранливост, идентитет и политичко значење во една слика.
Во денешниот свет на маркетингот, автентичноста е злато. Фрида ги носеше своите лузни – физички и емоционални – на платно и кожа. Нејзината хронична болка и корсети станаа дел од нејзиниот препознатлив изглед. Таа торба за шминка? Внатре имаше секојдневни брендови: кармин „Ревлон“ и молив за веѓи што намерно ги користеше за да го обликува својот имиџ.
Повеќе за љубовта меѓу Фрида Кало и Диего: Нивната љубов беше олицетворение на лудилото: Она што го направи по нејзината смрт сè уште ја ШОКИРА ПЛАНЕТАТА
На Фрида Кало не ѝ требаа филтри, титлови или светло од прстени за да привлече внимание - нејзиниот живот беше задоволен. Долго пред да постои концептот на „личен брендинг“, таа го живееше. Секој шал, секој потег на веѓа, секој цвет во нејзината плетенка имаа порака. Таа не го изгради брендот случајно - таа го создаде, и тоа е она што ја прави толку безвременска, толку релевантна и толку кул.
Ајде да образложиме - без разлика дали сте Јутјубер, моден дизајнер, писател или само сфаќате како да се претставите во светот – еве што може да научите од Фрида Кало:
*Поседувајте го вашиот идентитет (дури и неуредните делови)
Фрида не ги криеше своите лузни. Буквално. Ги сликаше. Ги сликаше своите операции, спонтан абортус, инвалидитет, скршено срце, влакна на телото. Повеќето луѓе би ги закопале тие делови под слоеви на срам, но таа ги користеше како гориво. Ги зеде работите од кои светот ѝ кажуваше дека треба да се срами и ги претвори во уметност. Тоа е лекција за моќ. Денес, кога толку многу од социјалните медиуми служат за да ги прикажат нашите најдобри животи, Фрида нè потсетува дека прикажувањето на вистинските работи е местото каде што се случува вистинската поврзаност.
*Вашиот изглед раскажува приказна - затоа раскажете ја вашата
Фрида не само што „имаше вибрација“. Таа ја изгради. Смели фустани од Техуана, гломазен домороден накит, шарени шалови - сè беше дел од визуелниот јазик. Таа рече: „Горда сум што сум Мексиканка. Ги почитувам домородните жени. Не морам да изгледам како некој друг. Во свет на курирани вести, таа нè потсетува: немојте само да го копирате она што е трендовски. Пронајдете ги елементите што кажуваат нешто за вас и носете ги како оклоп. Не станува збор за тоа да бидете „различни“ само за да бидете различни - туку за да бидете вистинити.“
*Бидете храбри
Фрида беше бестрашна во својата ранливост. Таа не ја занемаруваше својата болка. Но, не дозволи ниту таа да ја дефинира. Таа деликатна рамнотежа - помеѓу искреноста и пркосот - е она што ја направи да живее низ генерациите. Тоа е истата причина поради која ги следиме луѓето кои не се совршени, но се вистински. Тоа е храброст, и оди подалеку од совршенството.
*Контекстот е сè
Брендот на Фрида никогаш не бил само нејзиното лице (иако да, тие веѓи се легендарни). Стануваше збор за тоа што нејзиното лице претставуваше: револуција, феминизам, домородна гордост, антиколонијализам, права на лицата со попреченост... Таа вгради значење во секој детаљ. Нејзиниот имиџ претставуваше нешто - и затоа сè уште е така. Во време кога е лесно да се стане вирален, честопати за ништо, делото на Фрида нè потсетува дека суштината е важна. Ако луѓето знаат за што се залагате, тие ќе застанат покрај вас.
Фрида Кало измисли личен бренд кој е сè уште вирален денес, без алгоритми или менаџерски тимови. Таа го направи тоа со намера, културна гордост, идентитет и непоколеблива искреност. Наследството на Фрида нè потсетува: брендот не е само она што го продавате - тоа е она за што се залагате. И ако денешните инфлуенсери требаше да земат страница од нејзината книга, можеби ќе ги заменат филтрите со автентичност, а трендовите со вистина.
Фото: Pinterest.comИзвор: Zena.blic.rs