Го реновирала тоалетот со производи од ТЕМУ: Еве како изгледа сега и за колку пари успеала да добие луксузна просторија

Добивај вести на Viber

Во време кога реновирањето на куќа, стан или барем одреден дел од него, честопати значи сериозен удар врз буџетот, многумина се обидуваат да најдат алтернативни решенија. Една од нив е Сарен Клорен од Јужноафриканската Република, која го опремила својот тоалет исклучиво со производи од апликацијата Тему.

Сарен сакаше просторот во бањата да биде комбинација од бело и злато - елегантно, но не и претерано. Сепак, во локалните продавници понудата беше ограничена, а цените далеку ги надминаа очекувањата. Тоа ја потсети на нејзината претходна набавка на кујнски мијалник преку Тему, кој стигна по цена на просечна чешма. Кога напиша „златни чешми за бања“, пред неа се отвори цел спектар на чешми, тушеви, држачи и детали во златна боја - сè за пари што се многу пати помалку од она што би го платила во продавниците.

„Ја реновирав бањата и решив да пробам нешто различно. На изненадување на моите пријатели, сè нарачав преку Тему. И морам да признаам - не се покајав“, рече Сарен.

Иако платформата често се смета за ризик поради неверојатно евтините артикли од Кина, таа истакнува дека поголемиот дел од стоките во локалните продавници секако се произведуваат во земјата.

„Квалитетот и изгледот се совпаѓаат со она што сум го видел во локалните продавници, но по многу попристапна цена“, вели таа.

View this post on Instagram

A post shared by Sarene Kloren (@simply_sarene)

Колку заштедила?

Разликите во цените беа огромни. Еве неколку примери:

*Славина со туш - околу 60 евра на Тему, додека во познатите продавници надминува 70 евра.

*Комплетен сет за туш - 64 евра, речиси 300 евра во продавниците.

*Златна решетка за одвод – 30 евра, локално најмалку 50 евра

*Славина за мијалник – 30 евра, додека во традиционалните продавници чинат над 93 евра.

Вкупно, таа проценува дека потрошила дури 70% помалку отколку што би потрошила во салони за опрема за бањи.

Едноставна постапка

Пакетите пристигнаа за десет дена. Дури и постапката за враќање беше едноставна - Тему ја прими погрешно нарачаната чешма во рок од 24 часа и веднаш ги враќа парите.

Иако имаше мали технички проблеми со стандардите за поврзување, мајсторот брзо ги реши со дополнителни делови. Најмногу ја изненади реакцијата на продавачите во продавниците кога спомена дека купува преку интернет - тие често ја обесхрабруваа, но забележа дека самите водоинсталатери добиваат делови за своите клиенти преку претходно споменатата апликација.

„Пазарот се менува. Луѓето бараат повеќе за помалку пари и сè почесто го наоѓаат токму тука“, рече девојката на крајот.

Фото: Принтскрин Инстаграм/Freepik.com
Извор: Zena.blic.rs