Грешка која стана генијално откритие: Приказната за жена која го „зготви“ коректорот во кујна

Бет Несмит Греам (1944–1980) беше секретарка, пронаоѓач, мајка и претприемачка, чија упорност и креативност доведоа до создавање на еден од најпознатите канцелариски потрошни материјали - Liquid Paper. Нејзината приказна не започнува со голема визија, туку со фрустрација поради типичен проблем: печатни грешки.
Родена како Бет Клер Мекмареј во 1924 година во Далас, Тексас, Бет остана сама како млада жена да се грижи за својот син по разводот. Работеше како секретарка во Тексас Банк енд Траст, каде што почнаа да се користат електрични машини за пишување наместо традиционалните.
Некаде во раните 50-ти, Бет забележа дека уметниците и сликарите едноставно ги префарбуваат грешките и помисли: зошто да не го стори истото и во канцеларијата?
Во нејзината кујна, таа направи мешавина од темперна боја на база на вода, ја усогласи бојата со банкарска хартија и ја четкаше преку грешките. Користеше блендер кој обично беше за кујната, празни шишиња лак за нокти, дури и шишиња кечап или сенф за пакување. Таа ја нарече компанијата „Mistake Out Company“.
Губење на работата и започнување бизнис
Додека го развивала својот изум, Бет работела и во банка, но нејзиниот изум растел „во сенка“. Еден ден, сепак, една случајност, една грешка, сè променила: таа го потпишала документот користејќи го името на нејзината компанија „Mistake Out Company“ наместо името на банката на банкарскиот документ. Таа била отпуштена.
Иако бил тежок момент, тоа ја ослободило - од тој момен, Бет можела целосно да се посвети на градење на сопствен бизнис.
Растот и успехот на Liquid Paper
По отпуштањето, Бети почнала да го продава својот производ на други секретарки во канцелариите и работела ноќи и викенди, правејќи шишиња во кујната и гаражата. Во 1957 година, обемот на продажба бил приближно 100 шишиња месечно. Списанието „Офис“ објавило статија за производот, што предизвикало големо зголемување на нарачките - една од првите големи нарачки била од „Џенерал Електрик“.
Во 1958 година, производот бил преименуван од „Mistake Out “ во „Liquid Paper“, и тогаш таа аплицирала за трговска марка.
Во текот на 1960-тите, компанијата растела, го преместувала производството и вработувала сè повеќе луѓе. Во 1962 година, Бет се омажила за Роберт Греам, кој влегува во бизнисот. Во 1968 година, компанијата продавала над еден милион шишиња годишно. Во 1975 година, тој изградил корпоративно седиште од 35.000 квадратни метри во Далас. Производот се продава во десетици земји, а нето добивката е околу 1,5 милиони долари таа година.
Повеќе од пронаоѓач
Бет беше повеќе од пронаоѓач - таа беше визионерка во начинот на кој го водеше својот бизнис. Основачот имаше библиотеки, градинки за децата на вработените, кредитна унија и програми за стипендии и образование за вработените во просториите на компанијата. Вербата во христијанската наука влијаеше врз нејзините ставови за праведност, еднаквост и квалитет.
Во 1979 година, по децении работа, иновации и раст, Бет Несмит Греам ја продаде Liquid Paper на Gillette за приближно 47,5 милиони долари.
Починала следната година, во 1980 година, на 56-годишна возраст, но оставила зад себе важно наследство.
Приказната за Бет Несмит Греам е инспиративна бидејќи покажува дека дури и „грешка“ или незадоволство од мал проблем може да доведе до глобално решение ако има креативност, упорност и верба во својата работа. Нејзината идеја првично беше само начин да се покрие проблемот, но прерасна во империја од милион шишиња и го промени начинот на кој функционира канцелариската работа. Liquid Paper можеби е производ што многумина од нас го земаме здраво за готово, но зад неа стои приказната за жена која ја претворила секојдневната фрустрација во трансформативен изум.
РЖМ/ИС - ФОТО
Дознајте сè за случувањата во шоу бизнисот, бидете во тек со темите за животен стил и мода. Пријавете се во нашата Вибер група