Новак Ѓоковиќ започна нов бизнис: Ова е нешто што само тој и Јелена можат да го смислат

Добивај вести на Viber

Фото: EPA IMAGES

Иако повеќето би помислиле: „Новак Ѓоковиќ се снабди со средства за следните 10 генерации, никогаш повеќе во животот нема потреба да работи“, парите лесно се трошат ако не се множат. Нашиот тенисер е добро свесен за тоа. Затоа размислува паметно и инвестира во бизнис, иако сè уште заработува астрономски суми од турнирски награди и спонзорски договори. Новиот бизнис во кој се впушти е толку типичен и за него и за Јелена.

Би рекле дека Новак Ѓоковиќ игра на неколку терени истовремено овие денови! Откако ја освои титулата на турнирот во Атина и покажа дека сè уште има глад за трофеи - вкупно 101 од нив - се чини дека тоа повеќе не е неговиот единствен (иако примарен) фокус. Иако Ноле повеќе не е веган, новиот бизнис потфат совршено се вклопува во неговиот животен стил и исхрана.

Имено, најдобриот тенисер на сите времиња одлучи да влезе во неочекуван, но исклучително профитабилен бизнис, а тоа е индустријата за здрави грицки.

Фото: EPA IMAGES

Новак како мамка за инвеститорите

Овој викенд, Ѓоковиќ официјално го претстави Cob, нов бренд пуканки кој всушност воопшто не е направен од пченка, туку од зрна сирак. Тој е ко-основач и, како што објавија медиумите, инвестирал 5 милиони долари.

„Сакав да се приклучам на брендот како ко-основач, како и да го водам почетниот круг, со цел да им дадам доверба на другите инвеститори во нашата визија“, рече Ѓоковиќ.

Патем, зголемената побарувачка за поздрави грицки е главната причина за овој тренд, а пуканките се позиционираа како идеална алтернатива.

Фото: EPA IMAGES

Зошто сирак?

Пуканките на Новак се базираат на сирак - зрно природно богато со растителни влакна, железо и растителни протеини. Идејата ја иницирала претприемачката Џесика Давидоф, чие дете е алергично на пченка, па затоа барала хранливо посилна и побезбедна алтернатива.

„Не сфатив колку пченка има во американската исхрана. Сиракот нуди нова опција за луѓе кои сакаат пуканки, но сакаат похранлива опција“, објасни таа.

Новак, исто така, верува во својата визија

„Преферирам едноставни состојки и домашна храна, но мојот распоред е често непредвидлив. Сакаме да создадеме спакувани производи што личат на она што би го подготвиле во нашата кујна“, додаде Ѓоковиќ.

Инаку, тенисерот не е единствената јавна личност која влегла во бизнисот со пуканки. Пред него, Ким Кардашијан и браќата Џонас веќе пливале во слични води.

Фото: EPA IMAGES
Извор: Zena.blic.rs