Publicis Groupe слави 100 години постоење
Од своите почетоци во 1926 година какомала, креативна агенција на Монтмартр, до својата меѓународна експанзија, преку прифаќање и имплементација на податоци и технологии, до денешната позиција наводечка Групација во индустријата, Publicis помина низ повеќе трансформации во изминативе 100 години.
Но, една традиција не се промени: годишните желби.
А за да се најави новиот век, кој подобро може тоа да го направи од Publicis Conseil, агенцијата создадена од основачот Marcel Bleustein Blanchet?
Преку спој на акција снимена во живо и глумци, заедно со најновите трендови во продукцијата со вештачката интелигенција, кои доаѓаат од сопствените платформи и алатки на Групацијата, раскажуваme приказна за пионерскиот дух, бескрајните иновации и отпорноста што овозможија да издржиме војна, пожар, економски падови, технолошки револуции и глобална пандемија, во нашите први сто години.Позиционирајќи не како некој кој треба да продолжи да ја води и трансформира индустријата, додека навлегуваме во нашето следно столетие - што и да носи тоа.
Приказната за Publicis Groupe и лавот (симболот на Групацијата) кој никогаш не се предава може да се погледне на овој линк. Додека ексклузивниот документарец по повод 100 години Publicis, со Elizabeth Badinter, Maurice Lévy и Arthur Sadoun можете да го гледате овде.
„2026 година ќе биде многу посебна година за Publicis, бидејќи го затвараме нашето прво столетие. Еден век во кој претворивме мала креативна агенција од Монтмартр во најголемата Групација во комуникациската индустрија, во последните две години. Век во кој Групацијата се издигна од пепелта - понекогаш буквално – и тоа три пати, а се трансформираше уште многу пати. Токму овој дух на отпорност кој нè дефинира овие 100 години, е вкоренет и во нашите желби: “бидејќи лавот никогаш не се предава”.
2026 година ќе бидегодина кога Publicis ќе влезе во своето второ столетие, нов почеток кој несомнено ќе биде дефиниран со подемот на вештачката интелигенција. Овој филм е хумана, историска и технолошка одисеја, која ги соединува нашите најдобри креативни умови со неспоредливите способности на продукцијата со помош на вештачка интелигенција, за да го пресликаат нашето верување дека иднината на вештачката интелигенција се нашите луѓе.“истакна Arthur Sadoun, Претседател и Генерален Директор на Publicis Groupe.

За филмот: „Лавот никогаш не се предава“
Уникатен „хибриден проект“кој е спој на акција во живо, GenAI 2D и 3D снимања кои пресликуваат сцени од нашето минато, со намалени продукциски трошоци, и притоа отворајќи нови креативни можности.
Една четвртина од филмот е снимен во живо, додека пак остатокот е создаден со вештачка интелигенција, поткрепена од фотографии, филмови и документи од сопствените архиви на Publicis.
Се креираше огромна количина на визуелни материјали
AI креативците управуваа, архивираа и користеа над 4500 реални фотографии потребни за проектот, и со помош на вештачкaта интелигенција креираа 150 различни кадри кои беа вклучени во филмот.
Инвентивен процес на видео едитирање
Во стандардниот процес на снимање, кога ќе стигнете до фазата на монтажа, сè е веќе затворено. Додека со AIсè останува отворено: секој кадар може повторно да се измени од почеток.
Тим :
Publicis Conseil
Global CEO/CCO Leo - CEO/CCO Publicis Conseil - CCO Publicis Groupe France : Marco Venturelli
Agathe Bousquet – Présidente Publicis Groupe France et Présidente de Publicis Conseil
Alexis Ben Behe – Directeur de Création Executif / Executive Creative Director
Maud Robaglia – Directrice de Création / Creation Director
Gurvan Prioul – Creative & UX Design Director / Directeur Créatif et UX Design
Hamza Ben Maadoum – Directeur Artistique Junior
Production : Prodigious Paris
CEO Prodigious : Christopher Thiery
MD Prodigious : Caroline Petruccelli
Producteur Exécutif : Yann Dubois
Post producteur : Cédric Herbet
VFX creative Director : Nico Vogel
DOP : Nicolas LOIR
Chef opérateur son cinéma : Damien PERROLAZ
Directrice de production : Marie Caron
Son : Prodigious
Producteur son : Martin Sumeire
Mix, sound design : KOUZ
Le documentaire “L’avenir est l’affaire de Publicis »
Réalisation Stanislas Valroff
Production : Eddy Story
Tourné au Studio XR Prodigious

За Publicis Groupe – Power of one
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] е глобален лидер во комуникации. Групацијата е позиционирана на секој чекор од вредносниот ланец, од консултации до извршувањe, комбинирајќи ја маркетинг и дигиталната бизнис трансформација. Групацијата е привилегиран партнер во трансформацијата и персонализацијата на бизнисите за своите клиенти и се потпира на десет експертизи фокусирани во четири главни активности: комуникација, медиуми, податоци и технологија. Преку унифицирана и флуидна организација, клиентите имаат олеснет пристап до целата експертиза на секој пазар. Publicis Groupe има присуство во над 100 земји, и вработува околу 103.000 професионалци.
www.publicisgroupe.com| X|Facebook | LinkedIn | YouTube | Instagram|Viva la Difference!
*ПР објава